شرکت فست پرداز بهترین انتخاب

خدمات نصب و راه اندازی سرور

مجموعه فست پرداز در زمینه خدمات نصب و راه اندازی سرور های کامپیوتری و رایانه ایی با دارا بودن کارشناسان و متخصصین بروز در زمینه شبکه آماده خدمت رسانی می باشد

مشتریانی که به ما اعتماد کرده اند

69+

پروژه موفق

به لطف اعتماد شما روز به روز تعداد پروژه های موفق مجموعه فست پرداز در حال افزایش است

336+

پشتیبانی از مشتریان

تا این لحظه بی از 336 ساعت با پشتیبانی شبانه روز با افتخار در کنار مشتریان خود حضور داشته ایم!

خدمات نصب و راه اندازی سرور | بهترین شرکت خدمات نصب و راه اندازی سرور در تهران

در دهه‌ های اخیر، محیط تجاری به ‌طور چشم‌ گیری تغییر کرده است. ظهور کامپیوترها و اینترنت تاثیرات عمیقی بر شیوه‌ های کسب ‌و کار داشته است. شرکت‌ هایی که از این فناوری ‌های پیشرفته بهره نمی ‌برند، در رقابت با رقبای خود دچار مشکل خواهند شد و از آنان عقب خواهند ماند. این موضوع برای تمامی شرکت ‌ها در صنایع مختلف صدق می ‌کند. هر سازمانی، از شرکت‌ های بزرگ با صد ها کارمند گرفته تا کسب‌ و کارهای کوچک با تنها ۱۰ عضو، نیازمند سرمایه ‌گذاری در پروژه‌ های فناوری اطلاعات (IT) مانند شبکه ‌سازی و نصب سرور هستند، زیرا بدون این سرمایه‌ گذاری ‌ها، رشد کسب‌ و کار آن ‌ها امکان ‌پذیر نخواهد بود. هنگامی که کسب ‌و کار شما رشد می ‌کند، ضروری است که اطمینان حاصل کنید تجهیزات IT که در اختیار دارید، توانایی پاسخگویی به نیازهای جدید شما را دارند. با خدمات نصب و راه اندازی سرور شرکت فست پرداز، شما می‌ توانید از پشتیبانی سرورهای کسب ‌و کارتان، بهینه ‌سازی و انتقال به سرورهای جدید بهره‌ مند شوید. همچنین، پشتیبانی از تجهیزات فعلی شما نیز امکان ‌پذیر خواهد بود. متخصصان شرکت فست پرداز با دقت نیازهای کسب‌ و کار شما را بررسی کرده و توصیه ‌های لازم را به شما ارائه خواهند داد تا بتوانید بهترین تصمیمات را برای آینده فناوری اطلاعات خود بگیرید.

اهمیت و دلایل استفاده از سرور

بسیاری از شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ به دلایل متعددی از سرورها استفاده می ‌کنند. برخی از مهم ‌ترین این دلایل عبارتند از:

  1. هاست ایمیل با دامین مخصوص: یکی از دلایل اصلی استفاده شرکت ها از سرور، امکان ایجاد و مدیریت ایمیل‌ های حرفه ‌ای با دامین اختصاصی است. به عنوان مثال، استفاده از آدرس‌ های ایمیل مانند info@test.ir به جای سرویس ‌های عمومی ایمیل، به کسب‌ و کارها اعتبار بیشتری می ‌بخشد. این امر می ‌تواند در ایجاد اعتماد بین مشتریان و شرکا نقش مهمی ایفا کند.
  2. ذخیره‌ سازی فایل‌ ها: سرورها به شرکت ها این امکان را می ‌دهند تا فایل‌ ها و داده ‌های خود را به صورت متمرکز و ایمن ذخیره کنند. این ذخیره‌ سازی متمرکز، مدیریت داده ‌ها را آسان ‌تر کرده و امکان بکاپ ‌گیری منظم و حفاظت از اطلاعات حیاتی را فراهم می ‌سازد.
  3. امکان دسترسی از راه دور به شبکه‌ شرکت: با استفاده از تکنولوژی‌ هایی مانند شبکه خصوصی مجازی (وی‌پی‌ان)، کارکنان می ‌توانند از راه دور به منابع و داده‌ های شرکت دسترسی داشته باشند. این امکان به ویژه برای شرکت هایی که دارای نیروهای دورکار هستند یا نیاز به دسترسی به اطلاعات از خارج از محیط اداری دارند، بسیار حیاتی است.
  4. کنترل اجازه‌ دسترسی کاربران به منابع محیط IT: سرورها این امکان را به تجارت ها و شرکت ها می‌ دهند که سطوح مختلف دسترسی را برای کاربران تعریف کنند. این کنترل دسترسی به منابع IT در شرکت، امنیت اطلاعات را افزایش می‌ دهد و تضمین می ‌کند که تنها افراد مجاز، به داده‌ ها و منابع حساس دسترسی داشته باشند.
  5. میزبانی وب ‌سایت: سرورها می ‌توانند به عنوان میزبان وب ‌سایت شرکت ها عمل کنند. این میزبانی وب ‌سایت می ‌تواند شامل مدیریت ترافیک، اطمینان از عملکرد بهینه و محافظت در برابر حملات سایبری باشد. داشتن یک وب‌ سایت پایدار و امن برای موفقیت آنلاین تجارت های مختلف ضروری است.

با بهره ‌گیری از این امکانات، شرکت های کوچک و بزرگ می ‌توانند کارایی خود را افزایش داده، امنیت اطلاعات خود را تضمین کرده و خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهند. خدمات نصب و راه اندازی سرور و همچنین پشتیبانی از سرورها توسط متخصصان مجرب شرکت فست پرداز می‌ تواند به شما در دستیابی به این اهداف کمک کند.

فست پرداز به عنوان ارائه ‌دهنده‌ خدمات نصب و راه اندازی سرور در تهران، به شرکت ها در راه ‌اندازی و مدیریت سرورها کمک می ‌کند. خدمات ما به‌ گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که نیازهای متنوع انواع تجارت ها و شرکت ها را در این منطقه برآورده کنند. چه شما تجهیزات تولیدی داشته باشید، چه یک شرکت را مدیریت می کنید و یا زمان زیادی را به کار با کامپیوتر و شبکه اختصاص می دهید، خدمات ما می ‌توانند به طور موثری نیازهای شما را پوشش دهند و قابلیت ‌های شما را ارتقاء بخشند.

مزایای خدمات نصب و راه اندازی سرور فست پرداز

  • بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات نصب و راه اندازی شبکه
  • ارائه راهکار های مناسب با توجه به بودجه شما در زمینه خدمات شبکه
  • ارائه خدمات سفارشی با توجه به نیاز کارفرما
  • ارائه مشاوره رایگان و ارسال کارشناس جهت بازدید حضوری
  • گارانتی کیفیت و قیمت
  • تعرفه های مناسب و رقابتی
  • پشتیبانی شبکه
  • جلب رضایت مندی مشتریان
  • انعطاف پذیری در زمینه ارائه خدمات شبکه اینترنت

نصب و راه اندازی سرور بدون مشکل

مجموعه فست پرداز به پشتوانه متخصصان حرفه ایی خود در زمینه خدمات نصب و راه اندازی سرور به شما اطمینان می دهد که پس از اطمینان به این مجموعه هرگز به مشکل برنخورید. 

شرکت نصب و راه اندازی سرور در تهران

شرکت فست پرداز با سابقه طولانی در زمینه نصب و راه اندازی سرور در تهران به عنوان یکی از برترین برند های موجود در بازار در حوزه ارائه مرغوب ترین خدمات نصب شبکه اینترنتی  به شمار می رود.

هزینه نصب و راه اندازی سرور

هزینه خدمات نصب و راه اندازی سرور به موارد زیادی بستگی دارد. مجموعه فست پرداز قبل از اعلام هزینه به طور حرفه ایی از طریق کارشناسان حرفه ایی خود به شما مشاوره خواهد داد. در واقع مجموعه فست پرداز دائما در تلاش است مناسب ترین قیمت نصب و راه اندازی سرور را به مشتریان وفادار خود ارائه دهد.

خدمات دیگر فست پرداز چیست؟

از اینجا آغاز می شود

برخی از خدمات فست پرداز:

خدمات اکتیو شبکه

به همراه پشتیبانی

نصب پسیو شبکه

به همراه پشتیبانی

خدمات عیب یابی شبکه

به همراه پشتیبانی

خدمات مجازی سازی سرور

به همراه پشتیبانی

خدمات ارتقای سیستم

به همراه پشتیبانی

با ما در تماس باشید

فرم دریافت مشاوره

اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما برای شروع تغییر تماس بگیریم.

خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع نور تهران، طبقه همکف اول، واحد 6071

88226007 - 021

خط ویژه کارشناسان فروش و پشتیبانی

مشاوره رایگان

تلفن تماس

88226007 - 021

با فست پرداز همیشه به روز باشید

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید

تلفن تماس : 9 - 88226007